Jag dör!

September avslutats med världens gulligaste bild. Det här är definitionen av gulligt.
Jag dör så himla mycket!

Dagens Alan

"...and call off christmas!"

Det är Jesus som vill att vi har denna bild på vår blogg.


Ondskan själv


Saker jag hatar

Jamba.

Varje gång Jambareklamen visades på TV tappade jag lite mer hopp om mänskligheten.

!


Saker jag hatar

Dörrkatter.
Kanske världens onödigaste uppfinning.
"Men vad roligt, det ser ju precis ut som att en katt som ska hoppa ner från dörrkarmen."
Nej, det ser inte ut som en katt.
Och nej, det är inte roligt.

epic autocorrect


Jag pluggar

...och det är så jävla pane in the glass.
/Katinka


en vuxen man



precis

/Kristel

Score!

Tog upp en tappad bit choklad på golvet. Hittade ett chips bredvid. #winning
Katinka

Lär er!

Att det ska vara så svårt!

Katinka


Veckans babe!



Joan i Mad Men. Låt oss vara cigaretten mellan dina fingrar. Eller pennan...AAAAAAHhhhhh!H

/K&K

Saker jag hatar

Comic Sans.
NEJ tack. Varken jag eller mina barn tänker befinna oss i djävulens hörna.
#diecomicsans
⁄ˇKatinka

Hemskt x3

Det är inte bara särskrivning, det är felstavat också. Dessutom hatar jag lakrits.




Kristel

Veckans babe!



Joe Manganiello
. Den med lite smör på.
Herre. Gud.

/Kristel & Katinka



Välparkerat #1 - Cykel on ice

Den här hittade jag under en vinter då jag flanerade på gatorna.



/Kristel

Min barndom är förstörd.

Fram tills nu har jag trott att refrängen till denna låt gick såhär: I'm Honey, honey, honey, honey.
Det visade sig att jag haft fel.




/Katinka

Guten tag

Hej !



Nu är vi med blogg! Grattis världen!

/Kristel & Katinka

RSS 2.0